Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:22:53+02:00
V=4/3π r³
36 π=4/3π r³/:π
36= 4/3 r³/*3
108=4 r³/ 4
27= r³
r=3

S=4π r²
S=4π 9
s=36 π

odp.Pole powierzchni kuli wynosi 36 π
2 5 2
2010-04-06T21:26:44+02:00
Wzory
P=4*piRdo drugiej
V=4/3piRdo trzeciej
V=36pi cm3
4/3pi Rdo trzeciej=36pi cm3 /:pi
4/3Rdo trzeciej=36 /*3/4
Rdo trzeciej=36* 3/4
R do trzeciej=27
R=3

P=4 pi 3 do drugiej
P=4 pi 9
p=36 pi cm2