Odpowiedzi

2010-04-06T21:09:58+02:00
Do sopotu : Gdzie znajduje się Opera Leśna i sławne molo ?
do helu : Gdzie znajduje się Fokarium nad morzem ?
do nizuny : Zaznaczamy ją kolorem zielonym na mapie ?
1 5 1
2010-04-06T21:23:17+02:00
Wydma - pagórek utworzony z piasku, najczesciej wystepujacy nad morzem.
gardno - jezioro przybrzeżne przez które przepływa Łupawa.

reszta jest u góry ;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:38:46+02:00
Wydma - piaszczyste wzniesienie o różnym kształcie, usypane przez wiatr.

Sopot - miasto w północnej Polsce nad Zatoką Gdańską.


Hel - miasto i gmina w województwie pomorskim, w powiecie puckim, położone na cyplu Mierzei Helskiej.

Nizina - obszar leżący na wysokości od 0 do 300 m n.p.m.

Gardno - jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim w województwie pomorskim.
1 5 1