Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T21:21:51+02:00
Jest bardzo zimno
najwyższe góry świata
wysokie ciśnienie
śnieg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:24:32+02:00
W Himalajach przede wszystkim jest zimno. Góry to tak zwane krajobrazy astrefowe - na dole są dżungle i gorące lasy deszczowe. Na samej górze jest zaś śnieg i lodowce. Warunki są trudne, ponieważ mało roślin przystosowało się do życia w ujemnej temperaturze. Zwierzęta też nie lubią zimna - jedynie niektóre zamieszkują te tereny. A co do wpływu na gospodarkę - to się rozumie samo przez się. Mało co można tam uprawiać, więc jest mało korzyści. Nie wiem, co jeszcze...
1 2 1