Genetyka;( 2 zadania
Help;(

1)Oblicz jaką szansę na posiadanie dziecka nie potrafiącego zwijać języka mają: kobieta nie potrafiąca zwijać języka (genotyp aa) i mężczyzna który potrafi zwijać język (genotyp Aa)

2) Odczytywanie informacji genetycznej zachodzi podczas zwanego:
A) replikacją
B) transkrypcją
C) biosyntezą białka
D) mejozą

2

Odpowiedzi

2010-04-06T21:15:25+02:00
1) Aa x aa

możliwe potomstwo:
Aa
aa
Aa
aa

Czyli 50% szans że dziecko nie będzie potrafiło zwijać języka

2) odp c
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:16:34+02:00
R: aa x Aa
G: a a A a
F1: Aa aa Aa aa


szansa na posiadanie dziecka nie potrafiącego zwijać języka wynosi 50% .

2 . C
1 5 1