Odpowiedzi

2010-04-06T21:50:25+02:00
Panie Boze prosze cie miej wszystkich chorych i cierpiących w swojej opiece. Umacniaj ich w wierze, by nie zwątpili w ciebie. Spraw by to cierpienie stało się ich drogą do wiecznego życia w niebie. Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T22:13:43+02:00
Ojcze niebieski, z Twojej woli Jezus Chrystus, Syn Twój umiłowany, podjął straszliwe brzemię męki i śmierci krzyżowej dla naszego zbawienia. Spraw, aby miłość Jezusa uczyniła wszystkich chorych silnymi i chętnymi do podjęcia ich cząstki cierpienia i udreki. Proszę, cię aby ich choroba przyczyniła się do pogłębienia czystości ich serca i uświęcenia człowieczeństwa. Uzdrów chorych, aby z radością mogli wielbić Twoją łaskawość. Spraw aby już teraz wysławiali Twoją wolę i niezachwianie ufali Twojej dobroci. Amen.
(trochę się rozpisałam)
Mam nadzieję, że może być :)