Symbolem joannitów jest krzyż maltański korzystając z rysunku oblicz pole powierzchni krzyża (rysunek w załączniku )


2.Do przygotowania pierożków potrzeba ciasto francuskie o wymiarach 36cmx48cm .Ile najwięcej prostokątów o wymiarach 6cmx8cm wyjdzie z tego ciasta ?

2

Odpowiedzi

2010-04-06T21:29:08+02:00
2. P=a*b
a=6 cm
b=8cm
P=6cm*8cm=48 cm2
a=36cm
b=48cm
P=ab
P=36cm*48cm=1728cm2
1728cm2/48cm2=36
Odp. można zrobic 36 pierożków.
1. P=½*a*h
a=10cm
h=5cm
P=25cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:32:55+02:00
A) (9 cm * 10 cm) : 2 = 45 cm²
45 cm² * 4 =180cm²
b)36 cm * 48 cm = 1 728 cm²
6 cm * 8 cm = 48 cm²
1 728 cm² : 48 cm² = 36