Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:25:49+02:00
Ciało pływa na powierzchni jeżei jego gęstość jest mniejsza od gęstości cieczy po której pływa, ciało pływa zanużone w cieczy jeżei jego gęstość jest większa od gęstości cieczy
1 4 1
2010-04-06T21:27:35+02:00
1.gdy gestosc ciala jest mniejsza od gestosci cieczy
2.Ciało tkwi całkowicie zanurzone w cieczy ( nie opadając na dno), gdy jego gęstość jest równa gęstości cieczy, wówczas ciało tonie.
1 4 1