50% uczniów pewnej klasy nie wie, że 50% to pół, 50% tej połowy klasy nie wie nawet, że 100% to jeden, a 50% z nich czyli 4 uczniów, nawet nie słyszało słowa "procent". Ilu uczniów liczy ta klasa? .
(ma wyjść32 ale potrzebne obliczenia :/)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:30:13+01:00
2009-11-02T17:31:43+01:00
2*4=8
8*2=16
16*2=32
Odp.:klasa liczy 32 uczniów
2009-11-02T17:33:10+01:00
0,5 X 0,5 x 0,5 = 0,125
0.125 = 4 uczniów
4 x 8 = 32