Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:29:33+01:00
Reakcje spalania:

Spalanie całkowite:

2 C4H6 + 11O2 →6H2O + 8CO2

Półspalanie:

2 C4H6 + 7O2 → 6H2O + 8CO

Spalanie niecałkowite:

2 C4H6 + 3O2 → 6H2O + 8C


Pozdro ;]]
17 4 17
2009-11-02T17:34:19+01:00
Wzór butynu to C4H6
Spalanie całkowite :
C4H6+ O2---> CO2+H20
WYRÓWNANE:
2 C2H6 + 11 O2---> 8 CO2+6 H2O

półspalanie <niecałkowite 1>
C4H6+O2---> CO+H2O

WYRÓWNANE
2 C4H6 +7 O2--->6 H2O + 8CO

NIECAŁKOWITE

C4H6+ O2---->C + H2O

WYRÓWNANE
2 C4H6 + 3O2 → 6H2O + 8C
5 4 5
2009-11-02T22:14:11+01:00