Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:29:42+02:00
Wedlug mnie jest to program do edytowania roznych postaci, ktorym mozna zmienic parametry danej postaci lub jej wyglad.
3 5 3
  • Suzu
  • Początkujący
2010-04-06T21:30:56+02:00
Edytor postaci jest to program do tworzenia postaci najczęściej jest używany w grach online.
3 5 3
  • pawa
  • Początkujący
2010-04-06T21:40:10+02:00
W edytorze postaci większość narzędzi malarskich pełni takie same funkcje, jak w programie Paint i działa w podobny sposób.
2 5 2