Mam podzielić na odruchy warunkowe i bezwarunkowe:
a-zwężenie źrenicy oka pod wpływem bodźca świetlnego
b-wydzielanie śliny u psa na dźwięk dzwonka
c-kichanie
d-cofanie ręki przy ukłuciu
e-połykanie
f- odruch kolanowy
g-reakcja na światło sygnalizatora świetlnego
h-kaszel

Odruchy bezwaruknowe:.............(wpisać literki)
Odruchy warunkowe:.............(wpisać literki)


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:29:11+02:00
Odruchy bezwarunkowe : a, c , f , g , h
Odruchy warunkowe: b, d , e
2010-04-06T21:30:49+02:00
Odruchy warunkowe b g
odruchy bezwarunkowe:a c d e f h