Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:31:00+02:00
1. 1: 750000cm = 1: 7,5km
12cm x 7.5 = 90 km


2. 1; 750000
1 5 1
2010-04-06T21:31:44+02:00
Zad1
1km= 100000
12cm * 750000 = 9 000 000cm = 90km
zad2
7,5km = 750 000cm

Czyli mapa jest w skali 1:750 000
1 5 1
2010-04-06T21:31:50+02:00
1)
1:750000
1 cm to 7,5 km w rzeczywistości
12 cm to 90 km w rzeczywistości

2)
1 cm - 7,5 km
1 cm - 7500 m
1 cm - 750000 cm

1:750000
1 5 1