Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8.15. Poranne mycie, ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny. droga do szkoły - kwadrans. O którj godzinie Karol powinien wstać, aby zdążyć do szkoły na 5 minut przed rozpoczęciem lekcji ?

Rozpisz dam naj !!! PROSZĘ

2

Odpowiedzi

2010-04-06T21:29:55+02:00
8.15-0.05-0.30-0.15=7.25
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:30:54+02:00
Mycie, ubieranie, jedzenie śniadania + droga do szkoły + 5 minut= 30+15+5=50 minut
8.15 - 50 minut= 7.25
1 5 1