Pierwsze zadanie jest w załączniku.
a drugie już piszę :)

zadanie 4/91
Znajdz pary jednakowych wyrażeń (jest to zadanie z działu "Mnożenie sum algebraicznych)
i proszę z obliczenia mi a nie tylko dobrane w pary bom muszę mieć też obliczenia skąd wiadomo że to bedzię z tym.

A. xy + 3y - 2x - 6
B. (x-3)(y-2)
C. (x+3)(y+2)
D. xy - 3y +2x - 6


I. (x-3)(y+2)
II. xy + 3y + 2x + 6
III. xy - 3y - 2x + 6
IV. (x+3)(y-2)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:47:19+01:00
A. xy + 3y - 2x - 6 tego sie nie da skrócić
B. (x-3)(y-2) = xy - 2x - 3y +6
C. (x+3)(y+2) = xy + 2x +3y + 6
D. xy - 3y +2x - 6 tego tez sie nie da skrocic

I. (x-3)(y+2) = xy + 2x - 3y - 6
II. xy + 3y + 2x + 6
III. xy - 3y - 2x + 6
IV. (x+3)(y-2) = xy - 2x +3y - 6

A do IV
B do III
C do II
D do I

2009-11-02T18:01:20+01:00
A. xy + 3y - 2x - 6
B. (x-3)(y-2)=xy-2x-3y+6
C. (x+3)(y+2)=xy+2x+3y+6
D. xy - 3y +2x - 6


I. (x-3)(y+2)=xy+2x-3y-6
II. xy + 3y + 2x + 6
III. xy - 3y - 2x + 6
IV. (x+3)(y-2)=xy-2x+3y-6

I-D
II-C
III-B
IV-A