Co o tym sądzicie? poprawcie błędy.chodzi mi o szczerą opinię a nie tylko o to żeby ktoś napisał że super a myślał co innego o tym wierszu

malowałam wtedy oczy
rozmazał mi się tusz
nagde ktoś zpłukał do drzwi
otworzyłam i zobaczyłam że to Ty
nie chciałam byś widział mnie w takim stanie
nie miałam pojęcia że Ty zaraz wyciągniesz róży kwiat
i poprosisz bym została Twą
na wszystkie życia dni

3

Odpowiedzi

2010-04-06T21:32:33+02:00
Ja napisałabym tak:


malowałam wtedy oczy
rozmazał mi się tusz
nagde ktoś zpłukał do drzwi
otworzyłam i zobaczyłam że to Ty
nie chciałam byś widział mnie w takim stanie
nie miałam pojęcia że zaraz wyciągniesz róży kwiat
i poprosisz bym została Twą
na wszystkie życia dni
by spełniły się moje sny
byśmy byli szczęśliwi już na zawsze
Ja i TY


a tak po za tym to fajne
pozdrawiam i proszę o naaaj ;***
2010-04-06T21:34:25+02:00

Ja bym dała
Tego dnia malowałam oczy
gdy nagle ktoś zapukał do drzwi
otworzylam i tam stałeś TY
nie chciałam byś widział mnie w takim stanie
nie wiedziałam że chowasz róży kwiat
i poprosisz bym została Twą
na wszystkie życia dni

pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:35:34+02:00
Poprawiłam pod względem interpunkcji, ponieważ nie zwykłam ingerować bardziej w czyjeś dzieło - uważam, że taka ingerencja zmienia pierwotne zamiary autora, burzy jego koncepcję.

Malowałam wtedy oczy,
Rozmazał mi się tusz.
Nagle ktoś zpłukał do drzwi.
Otworzyłam i zobaczyłam, że to Ty.
Nie chciałam, byś widział mnie w takim stanie.
Nie miałam pojęcia, że Ty zaraz wyciągniesz róży kwiat
I poprosisz bym została Twą
Na wszystkie życia dni.

A względem recenzji... Cóż, wiersz należy na pewno do tematyki lżejszej, bardziej bezpośredniej, że romansowej, to już myślę, iż dodawać nie trzeba ;) To obiektywnie. A subiektywnie - zaczynasz rymami częstochowskimi, które nagle urywają się w szóstym wersie. Przerwanie zabiegu zbija czytelnika z tropu, niewygodnie się czyta dalej. Jak już zaczęłaś rymować w ten własnie sposób, to sugerowałabym, ażebyś go (d0)ciągnęła do końca.
Stylu twojego nie znam, więc nie sposób mi oceniać, ale jak na "pierwszy raz" z twoją poezją uważam, iż jest ona... przeciętna. Nie wybija się niczym szczególnym, przechodzisz z tematyki bagatelnej w poważniejszą, ale tutaj plus, bo gładko i przyjemnie. Z chęcią zapoznałabym się i z innymi twymi wierszami, by móc wyrazić bardziej pełną opinię.
Jest nieźle - szukaj stylu! ;)