Odpowiedzi

2010-04-06T21:38:33+02:00
) jedna sto jedenasta (jedna trzecia* jedna ósma +dwadzieścia trzy dwudziestych czwartych)=jedna sto jedenasta * jedna ósma ( jedna trzecia + dwadzieścia trzy trzecich )= jedna sto jedenasta *jedna ósma * jedna trzecia (1+23)= jedna sto jedenasta * jedna dwudziesta czwarta * 24 = jedna sto jedenasta .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:41:17+02:00
1/333 * 1/8 + 1/111 * 23/24 = 1/(111×3×8)+23/(111×3×8)=24/(111×24)=1/111
2010-04-06T21:41:37+02:00
1/333 * 1/8 + 1/111 * 23/24 = 1/2664+23/2664=24/2664