Cząsteczki wody przechodząc w stan pary
a) silnie sie przyciągają
b) przestają sie poruszac
c) mają największą energię

wszystkie ciecze inne niż woda pod wpływem wzrostu temperatury ................
swoją objętośc. Anomalne zachowanie wody polega na tym, że wraz ze wzrostem temperatury od.... do.... jej objętośc................
woda osiąga największy ciężar i gęstoś w temperaturze.........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:46:38+02:00
Cząsteczki wody przechodząc w stan pary
c) mają największą energię

wszystkie ciecze inne niż woda pod wpływem wzrostu temperatury zwiększają swoją objętośc. Anomalne zachowanie wody polega na tym, że wraz ze wzrostem temperatury od..0.. do...100. jej objętośc...się zmniejsza.............
woda osiąga największy ciężar i gęstoś w temperaturze...0......

mam nadzieje ze dobrze
2 1 2
2010-04-06T22:00:01+02:00
Powyższe rozwiązanie jest błędne.

Poprawne rozwiązanie:
c) mają największą energię

wszystkie ciecze inne niż woda pod wpływem wzrostu temperatury zwiększają
swoją objętośc.
Anomalne zachowanie wody polega na tym, że wraz ze wzrostem temperatury od 0°C do 4°C jej objętośc maleje
woda osiąga największy ciężar i gęstość w temperaturze 4°C

Źródła:
1.http://pl.wikipedia.org/wiki/Anomalna_rozszerzalno%C5%9B%C4%87_wody
2.Własna wiedza ;).
2 5 2