13. Jaś zastanawiał się jak daleko ma z domu do szkoły. licząc kroki przeszedł 60m po bieżni boiska szkolnego.zrobił 90 kraków. jaka jest przeciętna długość kroku jasia? wynik podaj w zaokrągleniu do 1 cm .

W drodze powrotnej ze szkoły do domu jaś zrobił 564 kroki. jak daleko ma ze szkoły do domu? wynik podaj w zaokrągleniu do 1 m .

15. w roku szkolnym 2000/01 w polsce uczyło się w szkołach podstawowych około 3720000 dzieci i młodzieży . liczba nauczycieli szkół podstawowych wynosiła około 242 tys.
a) ilu uczniów przypadło na jednego nauczyciela ?
b) ilu nauczycieli przypadło na 100 uczniów ?

3

Odpowiedzi

2009-11-02T17:39:13+01:00
13.
a.przeciętna kroku Jasia wynosi 1,5 metra
b.ze szkoły do domu ma 846 m.
15.
a.na jednego nauczyciela przypadło około 15 uczniów
b.na 100 uczniów przypadło około 7 nauczycieli
2009-11-02T17:41:11+01:00
67 cm

378 m

Masz ksiązki do matmy matematyka z plusem?

Matematyka 6 ???
bo ja mam takie książki i mam to zadanie zrobione
ja mam tylko miejsce zeby wpisać liczbe do tego zad
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:44:37+01:00
13.
60m
90 kroków
600/90=0,(6)m=66,6cm~ w przyblizeniu 67cm

564*67=37788cm= 377,88m~ w przyblizeniu 378m

15.
a)
3720000/242000= 15,3~ na jednego nauczyciela przypadalo okolo 15 uczniów

b)
100/15=6,(6)~ 7= na 100 uczniów przypadało około 7 nauczycieli


4 4 4