Odpowiedzi

2010-04-06T21:50:22+02:00
Omawiałam tą lekturę w szóstej klasie .
Hm , według mnie na pewno będzie trzeba scharakteryzować dokładnie któregoś z bohaterów. Najprawdopodobniej Mary.
Podać miejsce i czas akcji .
Na tym sprawdzianie może być wszystko.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:51:22+02:00
Będą pytania;
Ile miała lat Mery.
Gdzie znalazła klucz do ogrodu.
Na co zmarli jej rodzice.
Na co był chory Colin.
Kim była dla Colina Mery.
Dlaczego ojciec był zły dla Colina.
Te pytania takie najważniejsze są.