Odpowiedzi

2010-04-06T21:51:45+02:00
Wady:
-zatruwanie środowiska
-wydatki
-liczne wypadki

zalety
-szybki transport
-wygoda


DASZ NAJ. ;)
1 2 1
2010-04-06T21:52:20+02:00
Wady :
-dużo wypadków
-zanieczyszanie powietrza

zalety:
-można dowiesć towary "pod drzwi"
-duża ładownosć i rozpiętość przewożonych towarów
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:52:59+02:00
Zalety:
-szybkość przewozu
-prawie wszędzie można dotrzeć dzięki drogom
-można wysyłać transport nawet w bardzo oddalone miejsca

wady:
-szkodzi środowisku
-przyczynia się do powstawania kwaśnych deszczy
-można przewozić tylko po lądzie, jeśli kraj jest wyspą np Wielka Brytania transport może odbywać sie tylko w tym kraju
1 1 1