Odpowiedzi

2010-04-06T21:53:01+02:00
Bo narzad rownowagi w uchu wewnetrznym zdazyl sie juz przystosowac do tego ze sie krecimy, i teraz musi sie od nowa dostosowac do nieruchomej postawy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:53:49+02:00
Podczas wirowania ciała układ równowagi nie musi wykonywać żadnych dodatkowych ruchów, czynności i przyzwyczaja się on tak jakby wyłączając się na moment. Gdy przestajemy się kręcić, to zmysł traci kontrolę nad równowagą ciała i nie może nad nią zapanować. Po chwili jednak wraca do normy.
2 5 2