Dam 2 krzyżówki bo mam tylko 28 pkt a nie mam kasy żeby doładować jak by co to przepraszam !


Rozwiąż krzyżówkę
1. ...da Gama-odkrywca morskiej drogi do indii. 5 kratek
2. Odkrywca ameryki 6 kratek
3. Ferdynard... - jego wyprawa opłyneła kulę ziemską 8 kratek
4. Kontynent z przylądkiem dobrej nadziei. 6 kratek
5. Ocean odkryty przez Magellana 8 kratek
6. Port, zkrórego w 1492r. wyruszyła wyprawa Kolumba. 6 kratek


Rozwiąż krzyżówkę
1. Warstwa powietrza otaczająca ziemię 9 kratek
2. Ogólnie przestrzeń pozaziemska 6 kratek
3. Prom kosmiczny 11 kratek
4. Niemiecki konstruktor sterowców 8 kratek
5. Balistyczna lub kosmiczna 7 kratek

2

Odpowiedzi

2010-04-06T22:07:51+02:00
1.Vasco 2.kolumb 3.magellan 4.atlantycki 5 spokojny 6. arthur
1. atmosfera 2.kosmos 3. wahadłowiec 4. zeppelin 5. rakieta
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T22:09:44+02:00
Krzyżówka 1
1.Vasco
2.Kolumb
3.Magellan
4.Afryka
5.Spokojny
6.(na 5 liter) Palos

Krzyżówka 2
1.Atmosfera
2.Kosmos
3.Wahadłowiec
4.Zeppelin
5.Rakieta
3 3 3