Odpowiedzi

2010-04-06T22:25:26+02:00
Maćko jechał wówczas do Malborka, ale po drodze napadli go Krzyżacy. Na ratunek przybył mu Jurand ze Spychowa, który jest ojcem Danusi. Jurand został ciężko zraniony przez strzałę krzyżacką. Ranny został również Maćko, który wraca do Krakowa.

Nie wiem czy do końca o ten moment chodzi, ale jeśli tak to okej :D. Pamiętam co nieco z tej książki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T22:29:37+02:00
Maćka postrzelono w drodze do Zbyszka, ktory był w "wiezieniu" . Postrzeliło go kilku krzyzakow, gdyz wiozł on list z wstawinnicwtwem ksiezny Ziemowitowej. Owy list mu odebrano, jednak Maćko uszedł z życiem, bo z pomocą przyszedł Jurand ze Spychowa.