Odpowiedzi

2010-04-06T22:09:21+02:00
Kto napisał TAJEMNICZY OGRÓD ?
Gdzie dzieje się akcja ?
Jakiego tajemniczego kuzyna poznała Mary ?
Jak nazywa się główna bohaterka ?
Z jakim ptaszkiem przyjaźniła się Mary ?
Jakiego ogrodnika poznała Mary ?
Czego najwięcej rośnie w ogrodzie ?
Kto opiekował się Mary ?
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T22:09:41+02:00
1. Gdzie urodziła się Mary Lennox?
2. Dlaczego nikt nie mógł wejść do tajemniczego ogrodu?
3. Kim była Marta Sowerby?
4. Kto wskazał Mary furtkę do tajemniczego ogrodu?
5. Podaj imię chorego chłopca.
6. Gdzie przebywał ojciec Colina, gdy nie było go w domu?
7. Skąd Mary Lennox wzięła skakankę?
8. Czyim bratem był Dick?
9. Gdzie znajdował się klucz od furtki tajemniczego ogrodu?
10. Czyj płacz obudził Mary pewnej nocy?
11. Kto jest autorem książki ,,Tajemniczy ogród”?
12. Kto towarzyszył Mary i Dickowi podczas pracy w ogrodzie?
13. Co robili Mary i Colin gdy padał deszcz i nie mogli przebywać w ogrodzie?
14. Dlaczego zdrowy już Colin udawał przed służbą, że nie potrafi chodzić?
15. W jaki sposób Mary zapoznała się z Colinem?
16. Co to są wrzosowiska?
17. W jaki sposób Colin dotarł do tajemniczego ogrodu?
18. Podaj imiona trójki głównych bohaterów ,,Tajemniczego ogrodu”.
19. Wymień przynajmniej trzy osoby drugoplanowe ,,Tajemniczego ogrodu”.
20. Dlaczego Mary Lennox musiała wyjechać z Indii?
21. Dokąd pojechała Mary po opuszczeniu Indii?
22. Dlaczego Archibald Craven był ponurym człowiekiem?
23. Kim był człowiek, którego spotkała Mary Lennox podczas pierwszej przechadzki po ogrodach?
24. Jakich kwiatów było najwięcej w tajemniczym ogrodzie?
25. Kto to taki Archibald Craven?
26. Kto był pierwszym pomocnikiem Mary w przywracaniu tajemniczego ogrodu do życia?
27. Gdzie Colin stawiał pierwsze kroki gdy już mógł chodzić?
28. Kto odkrył, że dzieci dostały się wbrew zakazowi do tajemniczego ogrodu?
16 4 16
Możesz podać odpowiedzi
2010-04-06T22:13:39+02:00
Co zawierał list do dikona?
kto jest autorem książki?
jak nazywała sie główna bohaterka?
z kim zaprzyjezniła sie bohaterka?
na jaką chorobę zmarli rodzice bohaterki?
z kąd pochodziła bohaterka?
kim był ojcic bochaterki?
jaki zdarzenoe tragiczne miało mniejsce w opgrodze?
opisz w 2 zdaniach ogrud
gdzie została wywieziona bohaterka?
jakie cechy harakteru na początku przejawiała dziewczynka?
jaki stosunek do curki miała matka bohaterki?
kto wychowywał dziewczynke?




10 2 10