Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T22:19:46+02:00
Zawsze warto pomagać innym bo oni też nam mogą pomóc w przyszłości- wiadomo że nie każdy bo to zalezy od charakteru, ale jeśli nikomu nigdy nie pomożemy to nam też nikt nie pomoże kiedy będziemy w potrzebie.
1 5 1
2010-04-06T22:20:45+02:00
Ludziom powinno się pomagać, ale ludzie nie zawsze pomogą nam jeżeli jednak nie pomożemy to ludzie na pewno nam nie pomogą

ja to w taki sposób rozumiem :D
2010-04-06T22:36:51+02:00
Ludzią trzeba pomagać , lecz oni jednak nie zawsze będą chcieli aby to robic . Mimo to zawsze należy pytać , bo może akurat ktoś tylko czeka , aby poświecić mu chwilę i mu pomóc , lecz sam nie potrafi tego powiedzieć . Czasami może ta osoba być tak nieśmiała , że nie będzie chciała naszej pomocy