Odpowiedzi

2009-11-02T17:38:11+01:00
Chyba chodzilo o to, że staniały...
300 = 100%
x = 20 %

300 * 20 / 100 = 60

300 - 60 = 240 zl cena po pierwszej obnizce

240 = 100%
x = 10%

240 * 10 / 100 = 24

240 - 24 = 216 zl cena po 2 obnizkach

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:38:23+01:00
300zł-100%
x-80%

xzł= 80*300/100
x zł= 240 zł

2 obniżka
240-100%
xzł-90%


x zł= 240*90/100
x=216 zł

odp buty po 2 obniżkach kosztowały 216 zł
2009-11-02T18:19:24+01:00
300-100%
x-20%

x=300*20%/100%
x=60
300-60=240 - I obniżka

100%-240
10%-x

x= 10%*240/100%
x=24

240-24=216
Obecnie buty kosztują 216 zlotych.