Krzyżówka
1. ubiera ją ministrant służąc do mszy św. (5liter)
2. jedno z określeń mszy św. (6)
3. nalewa się do niego wino (7)
4. zbiera się ją w czasie mszy św. na potrzeby kościoła (4)
5. obrusik pod kielich (8)
6. II część garderoby ministranta albo przy koszuli (10)
7. towarzyszy nabożeństwom (zwłaszcza podczas gry organów) (5)
8. Odprawia się z niego mszę św. (5)
9. głosi się z niej słowo boże (6)
10. ręczniczek do czyszczenia kielicha (12)
11. nosi ją ministrant podczas komunii św. (6)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T23:16:45+02:00
1. komża
2. ofiara??
3. kielich
4. taca
5. korporał
6. kołnierzyk?
7. śpiew
8. mszał
9. ambona
10. puryfikaterz
11. patena
2010-04-06T23:32:44+02:00
1. komża , habit
2. ofiara
3. kielich
4. taca
5. korporał
6. kołnierzyk
7. śpiew
8. mszał
9. ambona
10. puryfikaterz
11. patena