Kopa to 60 sztuk a mendel to 15 sztuk. Kopa jest większa od mendela o A4% B400% C300% D40%

podaj obliczenia

zadanie.2.
Pani Ania zbierała 1600 zł a po pół roku podniesiono jej pensje i zarabiała już 1700 zł. O ile procent wzrosły zarobki pani Ani?

A ok10% B 6,25% C5,9%

podaj obliczenia

3

Odpowiedzi

2009-11-02T17:40:36+01:00
1b 60/15*100%=400%
2. 100/1600=6,25%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:42:24+01:00
60:15=4
4razy większe, czyli o 400%

1700-1600=100
1600*x%=100
1600*x=10000
x=6,25
O 6,25%
2009-11-02T17:42:27+01:00
Zad1
15-100%
60-x%

x=60*100/15
x=400
odp B
zad 2
1600-100%
1700-x%

x=1700*100/1600
x=106,25%
106,25-100%=6,25%
odp.B