Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:48:57+01:00
Dlatego książka Ania z Zielonego Wzgórza zdobyła tak wielką popularnośc gdyż poprzez wiele ciekawych jej histori i przygod ta dziewczynka zdobyła wielką sympatię u czytelników.Jej przykra historia z dzieciństwa i dalsze losy ciekawią kolejnych to nowych jej fanów.Także poprzez jej dośc śmieszne historia ale w tej książce padane jest też także dużo odpowiedzialnych jej cech.
2009-11-02T17:52:48+01:00
Ania z Zielonego wzgórza jest bohaterką, z którą łatwo się utożsamić. Tysiące dziewcząt w wieku dojrzewania dostrzegało w Ani samą siebie, odzwierciedlenie swoich problemów, rozterek, marzeń, pierwszych miłości. Ania promuje ponadczasowe wartości takie jak miłość, przyjaźń, czy też przywiązanie do bliskich. Każdy z nas może w sobie odnaleźć cząstkę tej bohaterki, dlatego też ta książka jest chętnie czytana, a także tak często nawet dorośli ludzie do niej wracają.
8 4 8