Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T12:59:52+02:00
Pole pokoju:
360cm*480cm=172800cm²
Pole klepki:
40cm*8cm=320cm²
172800/320=540
Odp: Położono 540 klepek.
1 2 1
2010-04-07T13:04:30+02:00
P 1 klepki= 40 cm * 80 cm =3200 cm2
P podłogi=3,6m * 4,8m=17, 28m2
17,28m2=1728000 cm2
1728000cm2 / 3200cm2= 540
odp. położono 540 klepek
1 5 1
2010-04-07T13:07:40+02:00
Trzeba obliczyć pole całego pokoju i pole 1 klepki a później podzielić

P(pokoju)=3,6*4,8= 17,28m²
P(klepki)=(w m)0,4*0,08=0,032m²

więc:

17,28m² : 0,032m² = 540

Odp: Położono 540 klepek ;)
1 5 1