Odpowiedzi

2010-04-07T13:08:08+02:00
Dyskietka , stacja dysków,śmigło,laser,światełko,kable,karta graficzna,karta pamięci,procesor
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T13:09:29+02:00
Samochód
gps
telewizor
monitor
komputer XD
radio
klawiatura mp4/3
lampka
ogólnie wszystkie urządzenia elektryczne
2010-04-07T13:15:31+02:00
Samochód pralka samolot motor kuchenka samochody ciężarowe Lodówka duży telewizor