Na łące , obok dąbrowy,
W bardzo znanym powiecie,
Pasły się gęsi i krowy
A ile? wnet się dowiecie.
Obliczam nogi i głowy
głów pięć , nóg dwa raz siedem

Więc pasły się tam (wolne miejscie do napisanie) krowy.
A gęsi? (wolne miejsce do napisania ) dodać jeden

Zadanie na trzecią klasę

2

Odpowiedzi

2010-04-07T13:28:55+02:00
Więc pasły się tam dwie krowy.
A gęsi dwa dodać jeden.

Proszę naj.;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T13:29:31+02:00
2 razy 4=8(krowy)
3 razy 2=6(gęsi)
8+6=14

Pasły się dwie krowy i trzy gęsi.
1 5 1