Odpowiedzi

2010-04-07T13:40:32+02:00
Żebyś szła dobrom drogom i że zawsze w duchu będzie z tobą
2010-04-07T13:41:32+02:00
Jezus cierpial na krzyzu dla naszego zbawienia, a my czesto to lekcewarzymy i o tym zapominamy.Napewno chcialby nam powiedziec abysmy to wykorzystali i stali sie leprzymi ludzmi oraz pomagali innym, moze nie w taki sam sposob jak on nam, lecz takze mozemy zrobic duzo dla innych. Chcialby tez napewno aby swiat stal sie leprzy i bylo na nim mniej przemocy dlatego powinnismy sie o to postarac i nie bac sie stawic sie temu czolo tak jak on stanol do swojego trudnego zadania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:16:44+02:00
Jezus Chrystus oddał za ciebie życie wylewając krew i oddając swe ciało.
Chcialby ci pwoiedzieć,iż bardzo cie kocha i jesteś jego dzieckiem bożym,wiec za to oddał twoję życie.W myślach i życiu przekiazuje tobie i wierzy ,że jesteś osoba wierzącą,kochającą go również jemu odwzajemniając.Chciałby ci również powiedzieć,żebyś razem z nim szła drogą i zawsze w niego wierzyła. :)


---------------
Mam nadzieję że pasuje :)