Przetłumacz na język niemiecki .

1 ) . Wy pijecie colę .
2 ) . Pani kupuje pomidory . ( tomaten ).
3 ) . Ty jesz pizzę .
4 ) . Czy Ty czytasz komiksy? ( comics ).
5 ) . On widzi kota .
6 ) . Ona jedzie do Warszawy .
7 ) . To dziecko bije swoją siostrę . ( eine Schwester ) .
8 ) . My gotujemy .
9 ) . Wy biegacie .
10 ) . Czy państwo widzą tą Kobietę. ? ( die Frau ) .

za rozwiązanie daje naaj ;**
dziękuję ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T13:54:53+02:00
Ihr trinkt Cola
Die Frau kauft Tomaten
Du isst Pizza
Liest du Comics?
Er sieht eine Katze
Sie fährt nach Warschau.
Das Kind schlägt seine Schwester.
Wir kochen
Ihr läuft
Sehen Sie die Frau?
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T13:57:28+02:00
1. Man trinkt Coke
2.Frau kauft Tomaten
3.Sie essen Pizza
4.Sie lesen Comic-Bücher
5.Er sieht eine Katze
6.Sie geht nach Warschau
7.Das Kind schlägt seine Schwester
8.Wir kochen
9.Sie führen
10.Sie kann diese Frau
Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1