Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T13:54:06+02:00
Kiedy wszyscy domownicy usiedli przy stole , zebraliśmy się do modlitwy. Chwilę puźniej mama postawiła na stole tradycyjny biały barszcz i koszyk ze święconką . Poczęstowaliśmy się jajkami i zaczęliśmy spożywać posiłek.
4 3 4
2010-04-07T13:56:51+02:00
W moim domu zawsze stół jest przyozdobiony bukszpanem . Stoi na nim koszyczek ze święconką . Na początku dzielimy się jajem, które zostało poświęcone . Później jemy ciepły barszcz biały z grzankami. Gdy już zjemy na stół zostają podane potrawy ciepłe typu : ryba po japońsku, kiełbasa biała , bigos, krokiety, gołąbki itp. Później kładziemy potrawy zimne: śledzie, sałatki , wędlinę. Wszyscy razem miło spędzamy czas.
7 4 7