Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:09:02+02:00
Ssaki: lis,człowiek
gady:jaszczurki,węże
płazy:żaba , ropucha
ptaki:wróbel, sikorka
owady:osa, pszczoła
ryby: karp,bojownik
7 3 7
2010-04-07T14:16:12+02:00
Gady:żółw,krokodyl
ssaki:mysz,kot
owady:biedronka,mucha
płazy:ropucha,żaba
ptaki:sikorka,gil
ryby:pstrąg,amur
5 3 5
2010-04-07T14:17:42+02:00
1.Ssaki
Antylopa,panda
2.Gady
krokodyl,zaskroniec
3.Owady
biedronka,chrząszcz
4.Płazy
Rzekotka,ropucha
4.Ptaki
mewa,wrona
5.Ryby
błazenek,łosoś
4 4 4