Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:39:07+02:00
Kaktus - jest to roślina o nietypowym wyglądzie,nieposiada liści ma natomiast ciernie,które mogą być ostre lub miękkie.ciernie kaktusów to przekształcone liście.Kaktus należy do rodziny sukulentów(czyli roślin przystosowanych do ciężkich suchych warunków,posiadających specjalne tkanki zdolne do gromadzenia wody.Sukulent oszczędnie korzysta z zgromadzonej wody,może przetrwać bez niej nawet miesiące,lata,nawet jesli nie jest dobrze ukorzeniony).Kaktus normalnie jest "mięsisty" bez wody staje się pomarszczony,lecz po deszczu odzyskuje swój pierwotny wygląd. Powierzchnia skórki kaktusa jest pokryta woskiem.Kaktus także przeprowadza proces fotosyntezy(korzystając ze zgromadzonej wody).występuje głównie na kontynencie amerykańskim.Jest przystosowany do suchych warunków

Kwiat paproci jest bialy i podobno kwitnie tylko w jedna noc w roku.
4 5 4
2010-04-07T14:39:50+02:00
Kaktus-pochodzi z rodziny sukulentów łodygowych należący do rzędu goździkowców
palma domowa