Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:13:08+02:00
Według mnie oba te zwroty znaczą, że : Im więcej dobra z siebie dasz, tym więcej do Ciebie powróci.;)
Ale nie wiem, może źle rozumiem.;D
20 4 20
2010-04-07T14:14:35+02:00
"Dobroć serca jest tym, czym ciepło słońca: ona daje życie"
=Słońce jest potrzebne do życia zawnętrznego , a dobroć jest potrzebna do życia wewnętrznego .

"Dobroć jest jak źródło, z którego im więcej wody wyczerpiesz, tym więcej cie jej napłynie"
= Jeżeli będziemy dobrzy dla ludzi oni odwzajemnią się tym samym .

Pozdrawiam :)
20 4 20