Odpowiedzi

2010-04-07T14:29:07+02:00
Drogiemu Maćkowi,
mojemu kochanemu bratowi ,wspaniałemu pracownikowi naszej firmy <wpisz nazwe>,za wspaniałą opiekę nade mną i kochane podejście do mnie,za to ,że był zawsze blisko mnie dedykuję tę książkę pt "Jak kochać rodzeństwo"
jego siostra <wpisz imię>
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:39:20+02:00
Dla mojego kochanego brata Mariusza
który natchnął mnie do napisania mojej książki i w spierał mnie gdy brakło mi pomysłów, wytrwałości i wiary
2 4 2