Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:35:13+02:00
Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień.

Przecież wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi. (Ale niewielu z nich pamięta o tym).

Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.

Jeżeli miłość twoja nie ma żadnych szans, powinieneś zamilknąć... Bo nie należy mieszać miłości z niewolnictwem serca. Miłość, która prosi, jest piękna, ale ta, która błaga, jest uczuciem lokajskim.

Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostanie.

Miłość prawdziwa zaczyna się wtedy, gdy niczego w zamian nie oczekujesz.

Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.

Dorośli nigdy nie potrafią sami zrozumieć. A dzieci bardzo męczy konieczność stałego objaśniania.

Dorośli są naprawdę bardzo dziwni.

Jedynie dzieci wiedzą, czego szukają.

eżeli powiecie dorosłym: „Dowodem istnienia Małego Księcia jest to, że był śliczny, że śmiał się i że chciał mieć baranka, a jeżeli chce się mieć baranka, to dowód, że się istnieje” – wówczas wzruszą ramionami i potraktują was jak dzieci. Lecz jeżeli im powiecie, że przybył z planety B–612, uwierzą i nie będą zadawać niemądrych pytań. Oni są właśnie tacy. Nie można od nich za dużo wymagać. Dzieci muszą być bardzo pobłażliwe w stosunku do dorosłych.

30 3 30
2010-04-07T14:36:44+02:00
1.Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko.
2.Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz dobrze osądzić siebie, będziesz naprawdę mądry.
3.Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze dla oczu jest niewidoczne.
4. Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.
5. Oczy są ślepe. Szukać należy sercem.
6. Wśród ludzi jest się także samotnym.
7. Poznaje się tylko to co się oswoi.
Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień.
8. Przecież wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi.
9. Miłość prawdziwa zaczyna się wtedy, gdy niczego w zamian nie oczekujesz.



Miłość i przyjaźń w życiu każdego człowieka jest podstawą. Mały Książę wędrował po planetach, przemierzał świat aby doznać obu tych uczuć. Mały książę oswoił lisa, który zaufał mu i obaj się zaprzyjaźnili. Był to bardzo ważny momenty w życiu lisa, który także pragnął przyjaźni.
18 3 18