Pomocy!
Pomuszcie mi rozwiązać krzyżówkę!

1. Jak nazywają sie składniki zawarte w pokarmach
2.Pod względem odżywiania człowiek to organicm ....
3.Pokarmy mogą być pochodzenia roślinnego i ....
4.Czego najwięcej jest w twarogu
5.Jest źródłem życiodajniej energii.
6.Substncje potrzebne do zachowania zdrowia
7.Na przykła wapń, magnez i żelazo to składniki ...
8.Są materiałem zapasowym i energetycznym

Dziękuje z góry ;**

3

Odpowiedzi

2010-04-07T14:35:06+02:00
2) Roślino żerne .Mięso żerne lub samożywne cudzożywne
3)zwierzęcego
4)Białka (laktoza)
5)pokarm
6)witaminy
7)Odrzywcze
8)tłuszcze


Mam nadzieje ze pomogłam :) pierwszego nie byłam pewne wiec przepraszam że nie podałam ale nie chce wprowadzić Cie w błąd
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:50:23+02:00
Krzyżówka
1.Składniki pokarmowe: Białka Tłuszcze Węglowodany
2.organizm wszystkożerny
3.zwierzęcego
4.sera i białka
5.słonce
6.witaminy
7.Składniki mineralne czyli Odzywcze
8.tłuszcze
2010-04-07T15:01:57+02:00
1. Węglowodany , białka , tłuszcze , sole mineralne.
2 . Wszystkożerny ( jemy mięsa i rośliny )
3 . zwierzęcego
4.białka
5.węglowodany ( ale nie jestem pewna )
6. witaminy
7. odżywcze
8. tłuszcze