Odpowiedzi

2010-04-07T14:37:52+02:00
Pan Jezus w niedziele palmową wjeżdża do Jerozolimy
Potem ostatnia wieczeża
pan Jezus został wydany przez Judasza i skazany na śmierć
modlitwa w ogrońcu
Droga Krzyżowa
Śmierć
zmartwychwstanie

mam nadzieje że pomogłam jakoś :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T14:40:08+02:00
Jezus Chrystus w niedziele palmową wjeżdża do Jerozolimy
Potem ostatnia wieczerza
pan Jezus został wydany przez Judasza i skazany na śmierć
modlitwa w ogrodzie oliwnym zwanym "ogrońcem "
Droga Krzyżowa
Śmierć
zmartwychwstanie
i kiedyś (już nie wiem kiedy ) zamknęli go do celi. Jezus Chrystus - imię Syna Bożego w wyznaniach chrześcijańskich. Zgodnie z przekazem nowotestamentowym Jezus Chrystus urodził się w żydowskiej rodzinie, jako syn Marii poślubionej Józefowi. Nadano mu imię Jezus.
1 1 1