Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:44:38+02:00
1. pogarszać i tak niedobrą sytuację, zwiększać czyjeś niezadowolenie lub rozdrażnienie
2.przyjść, zjawić się gdzieś na chwilę, przybywszy odejść skądś szybko, śpiesząc się
3.zarzucić kogoś szeregiem pytań szybko następujących po sobie, zadawanych dla wydobycia zeznań i dla ich kontroli przez porównywanie odpowiedzi
1 5 1
2010-04-07T14:47:02+02:00
Dolewać oliwy do ognia - pogarszanie swojej sytuacji poprzez denerwowanie kogoś i itp.

wpaść po ogień - zjawić się gdzieś szybko, tylko na chwilę

wziąć kogoś w krzyżowy ogień pytań - obsypywać pytaniami inną osobę, bez przerwy na oddech szybko następujących po sobie
2 4 2