Odpowiedzi

2009-11-02T17:52:40+01:00
80 kg - 100%
8kg - 10%
0.8kg - 1%
0.4kg - 0.5%

12,5% = 8kg + 8kg + 0.8kg + 0.8kg + 0.4kg
12.5% = 18kg

80kg + 18 kg = 98kg

98kg - 100%
9.8kg = 10%

98 - 9.8 = 88.2

wazy teraz 88.2 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:53:53+01:00
100 % = 80 kg = x
100% x+ 12,5 %x = 112,5%x

112,5%x ------ 100%
y--------------90%
y = 101,25%x
y= 81 kg
2009-11-02T17:59:43+01:00
przed urlopem 80kg
w czasie urlopu 12,5%80 kg=10kg

80kg=100%
x=12,5%


x=80kg×12,5% ÷100%
x=50kg÷5
x=10kg

w czasie urlopu

80kg+10kg=90kg

po półroczu

90kg=100%
x=10%90kg=9kg

90kg-9kg=81kg

odp.karol teraz waży 81 kg