Joasia ma 12 lat,jej siostra Kamila jest od niej starsza o 3 lata ,Mama jest 4 razy starsza od Joasi a wiek Taty to suma lat Joasi i Kamili razy 2.Ile lat mają wszyscy razem?




To nie jest zadanie z książki.
Chce się upewnić czy mi dobrze wychodzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:41:36+02:00
Joasia - 12 lat
Kamila = 12+3 = 15 lat
Mama = 12*4 = 48
Tata = (12+15)*2 = 27*2 = 54 lat

proszę bardzo :)
1 1 1
2010-04-07T14:41:50+02:00
12+3=15
12*4=48
(12+15)*2=27*2=54
12+15+48+54=129
1 5 1