Musze napisac pocztowke z Afryki po angielsku.
i odpowiedziec na te pytania :
gdzie teraz jestes?
jak tam dotarles?
jak dlugo trwa ta podroz?
z kim tam jestes?
gdzie jedziesz dalej?
jaka pogoda jest?

oczywiscie po angielsku ma to byc :) z gory dzieki :)

2

Odpowiedzi

2010-04-07T14:44:41+02:00
Hi Adam,
how are you?
I'm on holiday in Africa. I go there by plane for 24 hours. I'm there with a few frinds from my school.The weather,s great. Next i go to Asia.
see you soon,
xyz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:49:09+02:00
Dear Mark.
I am on vacation in Africa. There is a very hot and hard to find something to drink. Wear sports shoes, shorts, cap and shirt. Resides in the city of Alexandria, but it soon because the longer we go tomorrow for a trip along the Nile. We will visit Cairo, Khartoum and Kampala. Traveling by boat and all these visits, sleeping in hotels in these major cities will take us about a week. The evening I was looking at the stars and slept.
Eat breakfast on the boat, cancer and octopus fried in tomato sauce. Entrees we eat mostly in the cities, lobster salad with peppers and a little stiff. Dinner is from watching the stars, almost always we eat bread and roast chicken. All these food sip of orange juice or coconut juice straight from.
I can not wait to return home and show you my photos from natives and their architecture. Yearningly for Szczawnica.

tłumaczenie na Polski:
Drogi Marku.
Jestem na wakacjach w Afryce. Jest tu bardzo gorąco i ciężko znaleźć coś do picia. Noszę buty sportowe, spodenki, czapkę i podkoszulek. Przebywam w mieście Aleksandria, ale to już niedługo ponieważ już jutro jedziemy na wycieczkę wzdłuż Nilu. Będziemy Zwiedzać Kair, Chartum i Kampala. Podróż statkiem i całe te zwiedzanie, spanie w hotelach w tych większych miastach zajmie nam około tygodnia. Wieczorem będę patrzył na gwiazdy i spał.
Śniadanie jem na statku,raka i ośmiornicę smażoną w sosie pomidorowy. Obiady jemy przeważnie w miastach, homara z sałatą i trochę ostrej papryki. Kolacja jest przed oglądaniem gwiazd, prawie zawsze jemy chleb i pieczonego kurczaka. Te wszystkie jedzenie sip sokiem z pomarańczy albo sokiem prosto z kokosa.
Nie mogę się doczekać powrotu do domu i pokazania wam moich zdjęć z tubylcami i ich architekturą. Tęsknie za Szczawnicą.



gdzie teraz jestes? - where are you now ?
jak tam dotarles? - how there reached ?
jak dlugo trwa ta podroz? - how long last ?
z kim tam jestes? - who are with you ?
gdzie jedziesz dalej?- where you ride next?
jaka pogoda jest? - what's weather it ?