Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:51:59+02:00
Wojtek - 8
tata - 4*8 = 32
x - za ile lat tata wojtka będzie od niego 2 razy starszy

2(8 + x) = 32 + x
16 + 2x = 32 + x
2x - x = 32 - 16
x = 16
Odp. Tata Wojtka będzie od niego dwa razy starszy za 16 lat.
5 5 5
2010-04-07T14:54:00+02:00
8 wiek wojtka
8*4=32 - wiek taty
Jeśli tata jest o 24 lata starszy od Wojtka, to za gdy tata będzie miał 48 lata, to Wojtek będzie miał 24 lata, więc będzie to za 16 lat.
3 3 3