SZTUKA
Muszę zrobić na jutro witraż z użyciem bloku ( 2 kartki ) i bibuła. Myślę iż wiecie o co mi chodzi ;]
Tylko , że nie mam pomysłu :(
Co można zrobić na tym witrażu może jakieś kwadraty , trójkąty?? hmmm... Najlepiej zróbcie mi taki witraż w paint' cie.... Nie za trudny ale też i nie za łatwy
PILNE.... ;****

3

Odpowiedzi

2010-04-07T14:53:40+02:00
Rysowac nie potrefia ale mam pomyls
zrob jak najprostszy szkic kielicha a jak Ci wyjdzie jakis taki biedny to powiedz że to swiety grall
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:56:08+02:00
Taki witraż bez problemowo zrobisz sama. Myślę, że dobrym pomysłem będzie zrobić okno, które w środku będzie mialo powycinane rózne kształty, nierównomierne,podklejasz później od tyłu kolorową bibułę.każde okno inny kolor. PO WSZYSTKIM WAŻNE ABY CAŁA OBRAMÓWKĘ POMALOWAĆ NA CZARNO. Efekt murowany. Moje witraze wygrywaja na konkursach. Ja tydzień temu wystawiłam w ten sposób pisankę.

pozdrawiam
2010-04-07T14:56:23+02:00
Możesz zrobić np. 3 kwiaty w wazonie lub 2 świece lub motyla albo coś takiego jak martwa natura