Odpowiedzi

2009-11-02T17:52:58+01:00
Marcin byl pozytywna postacia
-czul sie patriota poo pamietnej lekcji z "reduta ordona" i chcial poglebiac swoja wiedze na temat polskiej historii i tradycji
-byl wrazliwy na krzywde innych
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:24:44+01:00

Moim zdaniem Marcin jest postacią pozytywną, choć z początku jest słaby psychicznie, z biegiem czasu wyrasta z niego dojrzały chłopiec. Jest przykładem młodzieży, która także walczyła z zaborcami. Zasługuje on na podziw i szacunek.
Zaczyna interesować się polską literaturą. Jest silny, dojrzały, lojalny, a także wrażliwy, uczuciowy,Bardzo mi sie podoba jego postac,takiego przyjaciela sama bym chciał mniec,


mozesz sobie wybrac z tego co będzie ci pasowało,pozdrawiam