Pomóżcie to zrobić to jest mi potrzebne na teraz pliss;)

Uzupełnij tekst partykułą -bym, pisaną razem lub osobno.
,,Gdy...... ja pragnęła się szczerze pomodlić, wiem co ..... uczyniła.Poszła .... sama, samiutka na wielką, piękna łakę albo lepiej jeszcze do dużego, ciemnego lasu i patrzyła .... na obłoki het , w górę, w te cudne, bezgraniczne, błękitne niebiosa. Wtedy po prostu odczuła .... modlitwę. Jestem gotowa. No i co mam powiedzieć?"

Z góry dziękować;p:]

2

Odpowiedzi

2010-04-07T14:54:51+02:00
Gdybym, co bym, poszlabym, patrzylabym, odczulabym
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T14:55:54+02:00
"Gdybym ja pragnęła się szczerze pomodlić, wiem co bym uczyniła.Poszłabym sama, samiutka na wielką, piękna łakę albo lepiej jeszcze do dużego, ciemnego lasu i patrzyłabym na obłoki het , w górę, w te cudne, bezgraniczne, błękitne niebiosa. Wtedy po prostu odczuła bym modlitwę. Jestem gotowa. No i co mam powiedzieć?"
Już ;d
1 5 1